Saya Selesema

6:50 AM

Seseme pun nak tulis kat blog ke?
Seseme satu point,
point yang paling penting ialah,
the worst part being a single lady is,
tiada lagi orang kisahkan anda,
anda sakit ke, anda bersedih ke,
tiada siapa yang ambil tahu.

Well, itu kenyataan,
yang nSI kenalah biasakan,
biasakan diri,
supaya kesedihan tidak menyebabkan anda semakin sakit!

Tapi satu perkara yang perlu anda ingat,
andai dia ada di sisi,
Betul ke dia akan ambil berat pasal anda?
Kalau ada, tapi macam tiada,
bukankah tiada lebih baik,
lebih kurang sedikit sakitnya.

So, jangan bersedih sangat,
lebih ramai orang di sana,
yang lebih bersedih,
dalam banyak keadaan,
ambil je ubat,
makan,
then tidur,
pejamkan mata,
insyaAllah akan lebih cepat sembuh.

Kalau, rasa nak sangat perhatian,
tweet sahaja tak pun update sahaja di FB,
insyaAllah ada orang yang prihatin,
mendoakan anda,
Life is to short, to live in pain and sadness,
both can kill you,
#YOLO, enjoy yourself, walaupun anda sakit !

Paling best,
nSI layan Istanbul Aku Datang di Astro First,
berulang tengok dari tadi,
sampai tak larat nak gelak,
alih-alih tersenyum seorang diri,
alih-alih terlelap.

Stay positive,
and don't forget to apply Law of Attraction :)

sAYA tAK pASTI aNDAI hIDUP sAYA nAMPAK tIDAK sEMPURNA,tAPI sAYA sANGAT pASTI hIDUP sAYA lEBIH bAHAGIA-
i'M nSI, a sINGLE mOTHER oF oNE cUTEST sON :) 








You Might Also Like

0 comments

Followers

Follow Ummu Iman Khalis